ARIAN B1.2 IKASLEAREN LIBURUA (+CD +ERANTZUNAK) de BATZUK

Descargar libros de texto gratis. ARIAN B1.2 IKASLEAREN LIBURUA (+CD +ERANTZUNAK) en español 9788490273265 MOBI

Descargar ARIAN B1.2 IKASLEAREN LIBURUA (+CD +ERANTZUNAK) PDF


Ficha técnica

  • ARIAN B1.2 IKASLEAREN LIBURUA (+CD +ERANTZUNAK)
  • BATZUK
  • Número de páginas: 176
  • Idioma: EUSKERA
  • Formatos: Pdf, ePub, MOBI, FB2
  • ISBN: 9788490273265
  • Editorial: ELKARLANEAN S.L.
  • Año de edición: 2014

Descargar eBook gratis



Descargar libros de texto gratis. ARIAN B1.2 IKASLEAREN LIBURUA (+CD +ERANTZUNAK) en español 9788490273265 MOBI

Overview

ARIAN euskara bere kasa ikasi nahi duten ikasleengan pentsatuta argitaratu da, nahiz eta euskaltegietan zein irakaskuntza arautuan (goi-mailetako B eta A ereduetan) euskara ikasteko eta irakasteko material baliagarria izan daitekeen. Bere baitan hartzen ditu hasieratik EGArainoko maila guztiak (A1, A2, B1, B2 eta C1). ARIANek HABEren Helduen Euskalduntzeko Oinarrizko Curriculumak (2015) eta Ikaskuntza, irakaskuntza eta ebaluaziorako Europako erreferentzia markoak (2001) proposatzen dituzten planteamendu komunikatiboa eta ekintza-ikuspegia hartu ditu oinarritzat. ARIANen hizkuntzaren bi alderdiak lantzen dira, komunikazioari dagokiona eta hizkuntzaren alderdi formalari dagokiona, euskara-ikaslea alderdi bietan treba dadin.ARIAN B2 mailan arreta berezia jartzen da ikasleak atazak burutzeko garatu behar dituen komunikazio- eta ikaskuntza-estrategietan, autonomoagoa izatera eta bere ikas-prozesuaren ardura hartzera bideratzen dutenak. ARIAN euskara ikasteko metodoak euskarri hauek ditu:Ikaslearen Liburua + CDa + erantzunak eta transkripzioak Lan-koadernoa + erantzunakMaterial osagarria: Irakurgai mailakatuak + Audio-liburuak + ariketak eta erantzunak

PUBLICACIONES SIMILARES: {pdf download} Game Time! (Hotdog #4) pdf, Download Pdf A Song of Ice and Fire 2021 Calendar: Illustrations by Sam Hogg read book, Descargar ebook EL COMENSAL | Descarga Libros Gratis (PDF - EPUB) read pdf, {epub descargar} TOD IM MOOR pdf, [PDF] 'Donde Esta Dios Cuando Sucede Algo Malo? download here, Download Pdf Simon & Schuster's Guide to Rocks and Minerals here, [Kindle] PISO PARA DOS descargar gratis download pdf, DOWNLOADS Joni Mitchell: every album, every song pdf, {pdf download} CLEP Official Study Guide 2021 site,